lunes, 21 de octubre de 2013

PRESENTACIÓ

Holaaaa a tots i a totes, em dic Jordi i en aquest espai virtual, jo i la meva família us ajudarem a totes les famílies vingudes d’arreu del món a conèixer i familiaritzar-vos amb les nostres festes tradicionals.
Però sobretot aquest blog va dirigit als més petits, perquè pugueu gaudir i conèixer les nostres costums i tradicions amb les vostres families mitjançant activitats, contes, cançons o receptes de cada festivitat.


Seguidament us presentaré a la meva família:







________________________________________________________________________________

L'avia gallina Carme: és l’encarregada d’explicar-vos les receptes i els menjars típics de cada festa.



Hola nens i nenes d’arreu del món! Jo soc l'avia gallina Carme i m’agrada molt cuinar! 
Al meu apartat del bloc, us ensenyaré molts menjars típics i boníssims de Catalunya. Així  vosaltres també els coneixereu i podreu cuinar-los a casa vostre amb els vostres pares, mares, germans o avis i àvies. 
Espero que us agradin molt i gaudiu del menjar de la meva terra. 


________________________________________________________________________


El gall avi Jaume: es l’encarregat d’explicar-vos la història i l’origen de les festes.


Hola nens i nenes d’arreu del món! Jo sóc l’avi Jaume i soc una mica casca ràbies, però m’agrada molt estar amb els nens i explicar la història de Catalunya la terra on jo fa molt i molt anys vaig sortir de l’ou. Espero que us agradin molt les històries de cada festa. Perquè la història es molt important. 

________________________________________________________________________






El gall pare Josep: es l’encarregat  de cantar-vos les cançons.



Hola petits i petites, espero que us agradi molt ballar i cantar perquè jo us cantaré totes les cançons alegres i animades de Catalunya perquè així les pugueu cantar amb els vostres pares, mares, avies, avis i germans i entre tots feu una gran festa. 
______________________________________________________________________


La gallina mare Fina i la filla Núria juntament amb la meva germana, us ajudràn a realitzar diverses activitats relacionades amb cada festa.



Retallar, pintar, dibuixar... soc la Núria  i m’agrada molt embruta’m els dits amb la meva mama Fina. Ens ho passem molt bé fent les manualitats de cada festivitat. Espero que a vosaltres també us agradi molt totes les manualitats que us tenim preparades. 







No hay comentarios:

Publicar un comentario